Roffa Streetfoodbar gaat online

Roffa Streetfoodbar is een ‘streetfood bar’ in het bruisende Scheepsvaartkwartier van Rotterdam, dat zich focust of eenvoud en kwaliteit met een ‘Rotterdams tintje’. Alles in de bar draait om vlees en bier. Roffa schenkt meer dan 25 soorten bier die allemaal van Rotterdamse brouwers afkomstig zijn en serveert vooral vlees dat in de eigen Oklahoma Smoker is gerookt. De wisselende kaart staat vol stoere happen zoals pulled pork, ribs, brisket, hotdogs en allerlei ander lekkers waar menig man (en vrouw) voor terugkomt.

UITDAGING

Na enkele weken van pionieren, uitproberen en verbeteren was Roffa toe aan meer zichtbaarheid en gasten. Het werd tijd om Rotterdam kennis te laten maken met deze typisch Rotterdamse bar. Samen met Hilbert, de gepassioneerde eigenaar, ontwikkelden we een communicatieplan. Hierin is het concept verder aangescherpt en een plan bedacht om Roffa verder op de kaart te zetten.

RESULTAAT

Voor Roffa bouwden we een website, verbeterden de online vindbaarheid (SEO) en stippelden een online strategie uit. We trainden het team om zelf hun social media kanalen en website up-to-date te houden. Ook zijn er ambitieuze plannen gemaakt om influencers kennis te laten maken met Roffa en spotten we kansen voor events, pop-up activaties en PR. Maar het is zo druk bij Roffa, dat Hilbert nog geen tijd heeft gevonden om dat verder op te pakken.