WIJ ZIJN HIPPR

Jouw nieuwe marketing en PR bureau, gespecialiseerd in influencer marketing. Wij werken op het snijvlak van marketing en communicatie en helpen jou om de juiste doelgroepen te bereiken.

We gaan marketing- en communicatie uitdagingen met veel enthousiasme en passie te lijf. Omdat we meegaan met de tijd en de nieuwste ontwikkeling en trends op de voet volgen, kunnen we daar voor onze klanten zo slim mogelijk op inspelen. Wij geloven in de kracht van influencers en zetten dan ook vaak influencer campagnes voor onze klanten op.

Gaan marketing en PR samen?

Wij vinden van wel! Wij zijn niet ‘vies’ van een beetje marketing. Met de slimme inzet van PR, oftewel free publicity, kun je namelijk ook heel goed commerciële doelen behalen. Meer bezoekers, klanten of gasten, een hogere klanttevredenheid of een beter imago leiden uiteindelijk altijd tot meer omzet. En wie wil dat nou niet? Daarom activeren we telkens weer met veel plezier ons netwerk van media en influencers.

Wil je weten wat wij voor jou kunnen betekenen? Bekijk onze diensten.

Vernieuwde aanpak

Onze ruime ervaring zetten we het liefst in voor de lifestyle en hospitality branche. Ook met health en travel weten we wel raad. Voor veel merken binnen deze branche is het tijd voor een vernieuwde aanpak. Consumenten gaan steeds meer af op ervaringen van anderen; soms zijn dat reviews op sites als Tripadvisor en Iens, soms zijn het artikelen van ‘influencers’ op lifestyle-, reis- en foodblogs. Daar kun je als merk je voordeel mee doen en wij helpen daarbij. Partnerships, waardevolle content, storytelling en authenticiteit zijn belangrijker dan ooit! Vage termen? Neem contact met ons op, dan leggen we je het met liefde uit!

TALITHA NÖLLEN

EIGENAAR / MARKETING PR

Na heel wat jaren aan zowel bureauzijde (o.a. bij Bijl PR en BRAND – The Urban Agency) als klantzijde (Van Nelle Fabriek en nhow Hotel) werd het tijd om een eigen bureau te starten. Waarom? Omdat ik met mijn frisse kijk op het PR-vak een toegevoegde waarde bied.

In het veranderende medialandschap zijn influencers niet meer weg te denken. Ook is de authenticiteit van een merk belangrijker dan ooit. De content moet daarom van goede kwaliteit zijn. Ik zie het dan ook als een persoonlijke uitdaging om de content van mijn klanten perfect af te stemmen op hun doelgroepen zodat de betrokkenheid groeit. Want die engagement maakt uiteindelijk het verschil!

Ondanks ik mijn werk erg leuk vind, geniet ik nóg meer van mijn vrije tijd. Ik wissel mijn momenten als huismus (vrouwtje, hondje en Netflix op de bank) af met een actief leven als Rotterdammer. Ik ben gek op kunst, cultuur, lekker eten en muziek en doe mijn best zo veel mogelijk hotspots en evenementen in Rotterdam te ontdekken. Voor leuke uitgaanstips kun je dus altijd bij mij terecht! Deze deel ik dan ook graag op het platform GayRotterdam.

Rob Saathoff Hippr influencer marketing agency rotterdam

ROB SAATHOFF

COMMUNICATIEADVISEUR & AFSTUDEERDER

Van kleins af aan ben ik al gek op verhalen. Door mijn 26 levensjaren heen zijn de voorleesboekjes en luisterverhalen veranderd in films, series, documentaires, boeken, artikelen en toneelstukken. Of het nu het levensverhaal is van een chefkok in Chef’s Table (Netflix serie) of simpelweg een tekst van een lied; ik absorbeer het als een spons en kan er nog dagen over nadenken. Overal zijn verhalen in te vinden, zelfs mijn eigen stad Rotterdam heeft een indrukwekkend verhaal! Heerlijk!

Na mijn Minor PR: Creating Stories aan de Hogeschool Rotterdam, wist ik zeker dat ik meer wilde weten over de PR wereld. Alleen is dat niet zo gemakkelijk. Vind maar is een manier om ervaring op te doen binnen een vakgebied en ook nog eens je opleiding af te ronden. Gelukkig kan ik mijn afstudeerfase combineren met veel leren hier bij Hippr, want naast dat ik hier mijn afstudeeropdracht doe ben ik er ook om een steentje bij te dragen.

ROOS DE RUITER

MARKETEER

Ook ik ben een rasechte Rotterdammer. Na enige omzwervingen in het buitenland al weer lange tijd stevig gevestigd in de stad. Nuchtere blik op zaken. Ik geloof in authenticiteit. Dat verkoopt beter dan wat dan ook. Sinds de start in december 2013 werk ik voor het nhow hotel, waar ik events en culturele samenwerkingen organiseer. Sinds het vertrek van Talitha neem ik tevens alle Marketing, PR en Social Media voor mijn rekening. Met meer dan 24.000 volgers uit binnen- en buitenland, verdeeld over uiteenlopende doelgroepen welke allemaal met eenzelfde boodschap bereikt moeten worden ken ik als geen ander de valkuilen en de mogelijkheden van social media. Daarnaast werk ik veel samen met influencers en traditionele media.

Ik denk graag mee hoe een organisatie kan groeien en wat een reëel haalbare strategie is. Effectieve implementatie. Lekker nuchter en Rotterdams dus!

Man met Bril ontbijtjes, want die zijn echt geweldig. Daarnaast haal ik vaak sapjes bij Sajoer of Sappi. Qua eten haal ik het liefste Aziatisch of Surinaams. Liefst zo authentiek mogelijk. Niet hip, wel lekker! Indien op pad met m’n kids dan gaan we het liefste langs Ver van Hier aan de Kleijweg.

hallo@hippr.nl

Roos de Ruiter

WESLEY VAN DEN BERG

PROJECTMANAGER

Een rasechte Rotterdammer(t). Vrolijk, positief, enthousiast en natuurlijk creatief! Werkt al 10 jaar in het PR- en communicatie vak. Heeft een liefde voor het bedenken van mooie en slimme PR-campagnes. Doet dat graag voor onder andere Marktplaats, KWF, Roparun, Hartstichting en Unibet bij Bijl PR, en vult soms het team aan bij Hippr.

In mijn vrije tijd ben ik vaak – met een biertje in mijn hand – te vinden in een Rotterdamse kroeg. Zing ik graag een moppie Nederlandstalige nummers van André Hazes, René Froger of Tino Martin.

Ik woon in Kralingen en ben in het zomerseizoen vaak te vinden op de camping in Ouddorp. Ik ben fan van – hoe kan het ook anders – mijn cluppie Feyenoord. Plof het liefst op de bank met een goeie serie. Eén aflevering is voor mij niet genoeg. Een Binge-watcher? Ik vrees van wel!

#SOCIAL

Instagram has returned invalid data.