24 jan 2018
Ah Saladbowl packshot campagne

Hippr stuurt AH Saladbowl teams naar sporters

Voor onze nieuwe klant, Koninklijke Vezet, mogen we de nieuwe AH Saladbowl aan de markt introduceren! Deze ‘nieuwe generatie’ salades spelen helemaal in op de nieuwe fitness en gezondheidstrends, dus daar worden wij wel warm van! Eindelijk een salade zonder toegevoegde suikers -ook niet in de dressing-, extra veel eiwitten, gezonde koolhydraten (zoals quinoa, peulvruchten en zoete aardappel) en ook nog eens minder dan 500 kcal. Menig fitgirlhart zal deze salade sneller doen kloppen.

Hoe vertellen we de markt dat deze salade er is? Niet alleen via PR, maar natuurlijk ook door middel van influencer marketing en een heuse social media actie. Afgelopen maandag is de ludieke campagne Motivation Monday van start gegaan waarmee sportend Nederland wordt beloond met de nieuwe salade. Iedereen die op de speciale ‘actie-maandagen’ (elke maandag vanaf 22 januari tot en met 17 februari) een post of filmpje plaatst tijdens het sporten met #ahsaladbowl of #motivationmonday, maakt kans om direct op hun sportlocatie bezocht te worden door het AH Saladbowl team! Een leuk doorkijkje naar alle geposte foto’s is te zien op de actiepagina www.motivationmonday.nl, op Facebook en op Instagram.

Dus hup hup! Duik die sportschool in en scoor die AH Saladbowl!

AH Saladbowl campagnebeeld Motivation Monday